www.matheraum.de
Das Matheforum.
Das Matheforum des MatheRaum.

Für Schüler, Studenten, Lehrer, Mathematik-Interessierte.
Hallo Gast!einloggen | registrieren ]
Startseite · Forum · Wissen · Kurse · Mitglieder · Team · Impressum
Forenbaum
^ Forenbaum
Status Mathe
  Status Schulmathe
    Status Primarstufe
    Status Mathe Klassen 5-7
    Status Mathe Klassen 8-10
    Status Oberstufenmathe
    Status Mathe-Wettbewerbe
    Status Sonstiges
  Status Hochschulmathe
    Status Uni-Analysis
    Status Uni-Lin. Algebra
    Status Algebra+Zahlentheo.
    Status Diskrete Mathematik
    Status Fachdidaktik
    Status Finanz+Versicherung
    Status Logik+Mengenlehre
    Status Numerik
    Status Uni-Stochastik
    Status Topologie+Geometrie
    Status Uni-Sonstiges
  Status Mathe-Vorkurse
    Status Organisatorisches
    Status Schule
    Status Universität
  Status Mathe-Software
    Status Derive
    Status DynaGeo
    Status FunkyPlot
    Status GeoGebra
    Status LaTeX
    Status Maple
    Status MathCad
    Status Mathematica
    Status Matlab
    Status Maxima
    Status MuPad
    Status Taschenrechner

Gezeigt werden alle Foren bis zur Tiefe 2

Navigation
 Startseite...
 Neuerdings beta neu
 Forum...
 vorwissen...
 vorkurse...
 Werkzeuge...
 Nachhilfevermittlung beta...
 Online-Spiele beta
 Suchen
 Verein...
 Impressum
Das Projekt
Server und Internetanbindung werden durch Spenden finanziert.
Organisiert wird das Projekt von unserem Koordinatorenteam.
Hunderte Mitglieder helfen ehrenamtlich in unseren moderierten Foren.
Anbieter der Seite ist der gemeinnützige Verein "Vorhilfe.de e.V.".
Partnerseiten
Mathe-Seiten:Weitere Fächer:

Open Source FunktionenplotterFunkyPlot: Kostenloser und quelloffener Funktionenplotter für Linux und andere Betriebssysteme
StartseiteMatheForenKorrekturlesenKorrektur
Foren für weitere Schulfächer findest Du auf www.vorhilfe.de z.B. Informatik • Physik • Technik • Biologie • Chemie
Forum "Korrekturlesen" - Korrektur
Korrektur < Korrekturlesen < Englisch < Sprachen < Vorhilfe
Ansicht: [ geschachtelt ] | ^ Forum "Korrekturlesen"  | ^^ Alle Foren  | ^ Forenbaum  | Materialien

Korrektur: Frage (beantwortet)
Status: (Frage) beantwortet Status 
Datum: 10:04 Di 11.08.2009
Autor: Dinker

Guten MOrgen

Wäre dankbar um Korrektur


The most facts the reader experiences through the boy’s dialogues. Sometimes the author intervenes to give important information, but he doesn’t evaluate the events and remains objective.
Sometimes the author leaves the group and follows one single boy, for example when Simone withdraws to his hideout or the manhunt in the last part we follows Ralph and sympathizes with hopeless situation. Because we can feel with him, the author forces us to forget being objective.
In conclusion you can say, that the author only observe the events and keep impartial.


They begin to act without any sense of ethics, moral or civilisation values.

Bradbury picked up several contemporary topics at this time. But a lot of this themes aren’t less irrelevant today.

In chapter 16 the philosophy discussion between Mond and John takes places. Their different value systems becomes very obviously.


Danke
Gruss DInker

        
Bezug
Korrektur: Antwort
Status: (Antwort) fertig Status 
Datum: 21:50 So 16.08.2009
Autor: senex

(The most facts the reader experiences) Most of the facts the reader obtains through the boy’s dialogues. Sometimes the author intervenes to give important information, but he doesn’t evaluate the events and remains objective.
Sometimes the author leaves the group and follows one single boy, for example when Simone withdraws to his hideout or during the manhunt in the last part where we follow Ralph and sympathize with the hopeless situation. Because we can feel with him, the author forces us to forget being objective.
In conclusion you can say, that the author only observes the events and (keep) stays impartial.


They begin to act without any sense of ethics, moral or civilisation values.

Bradbury picked up several contemporary topics at this time. But a lot of these themes aren’t (less)? irrelevant today .

In chapter 16 the philosoph(y)ical discussion between Mond and John takes places. Their different value systems become(s) very obvious(ly).


Bezug
Ansicht: [ geschachtelt ] | ^ Forum "Korrekturlesen"  | ^^ Alle Foren  | ^ Forenbaum  | Materialien


^ Seitenanfang ^
www.matheforum.net
[ Startseite | Forum | Wissen | Kurse | Mitglieder | Team | Impressum ]